10. ročník Fotbalového KEMPU Standy TECLA

Termín 01.07.2022 - 05.07.2022

5. den Úterý 05.07.2022 - Závěrečné poděkování

Závěrečný den kempu....Pro nás trenéry nejsmutnější den. Ráno nás vzbudilo velmi deštivé počasí, které né a né přestat. Protáhli jsme lehce snídani a bohužel jsme museli zrušit závěrečný turnaj. Nechtěli jsme, aby děti promokly záverečný den a neomarodily. Přesunuli jsme se tedy na hřiště, ovšem místo fotbalu reálného jsme se věnovali hře FIFA, u které fandil téměř celý kemp. Byly to těžké bitvy :-) Po obědě nás čekal závěrečný ceremoniál, na kterém jsme předávali míče, lahve, certifikáty a kempové oblečení. Nutno podotknout, že závěrečný ceremoniál byl velmi zábavný :-) Kromě zpěvu jsme se také pobavili historkami z kempu a byli i tací, kteří měli s sebou kartáček, zubní pastu apod. :-D

Děkujeme Vám všem za důvěru do našeho kempu vloženou a těšíme za na Vás za rok!

Budeme také rádi za krátkou recenzi, kterou nám můžete zaslat na email - tomash@afchumpolec.cz

Fotogalerie zde: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/FKST_2022_10._rocnik_-_5._den_05.07.2022/

4. den Pondělí 04.07.2022

Pondělní dopolední jednotka se nesla ve speciálním duchu. Byla připravena naše "gymbalová dráha", která má na našem kempu již letitou tradici. V dráze je nutné předvést svůj fotbalový um a hlavně také svou osobní odvahu. Kluci a holky zvládli svoje dráhy na výbornou. Nouze nebyla o úsměvné pády a krásné kličky včetně úhybných manévrů a výsměchu trenérům, že se stejně netrefili :-D Odměnou po dobře odjezděném tréninku byla opět regenerace ve vodě. Někomu se do vody už příliš nechtělo a tak kluci a holky využili svůj čas pro další sporty. Odpoledne už byly tréninkové jednotky o něco lehčí, spíše dovednostní, aby nám zbyly síly na poslední den. Večer byla volná zábava a trochu jsme protáhli večerku. Děti si mohly zahrát FIFU, zapražit na brány, pokecat s trenéry o svých zážitcích :-) V průběhu večera jsme také měli kulturní vložku, o kterou se postarali borci od trenérky Hanky - zpívali a zpívali do mikrofonu až se stadion otřásal :-D

Fotogalerie zde: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/FKST_2022_10._rocnik_-_4._den_04.07.2022/

3. den Neděle 03.07.2022

V neděli 03.07.2022 jsme vstali všichni s úsměvem a odebrali jsme na snídani. Po snídani nás čekala tréninková jednotka. Skupinky trenérky Hanky a Tomáše se spojili a odešli na netradiční tréninkovou jednotku do lesa, kde jsme protáhli naše těla různými dovenostmi od techniky, přes rychlost a koordinaci. Skupinky trenéra Marcela a Sváti zůstaly na travnatém hřišti a pokračovali ve zdokonalování svých fotbalových dovedností. Vzhledem k velkému horku jsme se po obědě přesunuli ihned na Žabák, kde jsme strávili celé odpoledne. Všichni si do sytosti užili bazénu a ostatních her, které byly k dispozici. Na 18:00 jsme přešli na hřiště, kde byl připravený fotbalgolf a začala grilovačka. Součástí grilování byla také malá diskotéka.

Fotogalerie zde: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/FKST_2022_10._rocnik_-_3._den_03.07.2022/

a pokračování zde: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/FKST_2022_10._rocnik_-_4._den_04.07.2022/

2. den Sobota 02.07.2022

Den druhý. Ráno jsme posnídali a přesunuli jsme se na tréninkovou jednotku, která začala v 9:30. Skupinka trenérky Hanky celý trénink soutěžila o šampus. K vidění byly krásné souboje, kličky, hrál se malý zápas a další dovednostní soutěže. Tento trénink trenérka vyzdvihla výkon Jáchyma Šaňka, který pracoval s ledovým klidem a na 100%. Nejkrásnější mmoment však nastal po vyhlášení vítěze. Vítězné mužstvo totiž přišlo se šampusem za svými "protivníky" a rozdělili se. Skupinka trenéra Marcela se dopoledne věnovala hře 1v1 a technickým dovednostem. V odpolední části se věnovali také soubojům, dovednostem a opět se odehrály minizápasy. U trenéra Tomáše se dopolední jednotka nesla v duchu soutěží ve střelbě, kde se kladl důraz na převzetí míče a umění 1v1, trénink se dostal až k soubojům s mlátičkami (nikoho nic nebolelo). Odpoledne se blblo s Gymbaly a hrály se přepínací hry, včetně přečíslení a podčíslení. U trenéra Sváti se nesl celý den v duchu hry, kde hráčům byly vysvětleny princpipy velkého hřiště a dále bylo k vidění hodně gólů, díky cvičením, které byly k tomu přizpůsobené (střelba).

Po dopolední tréninkové jednotce jsme se přesunuli na oběd. Po obědě jsme nechali všechny lehce odpočinout a pak jsme se přesnuli na koupaliště. Kluci a holky si užili bazén. Byl rozehrán turnaj v pink pongu, beach volejbalu.

Na 17:00 jsme měli naplánovanou večeři. Naplnili jsme naše bříška a přešli na stadion, kde se chystalo utkání Bohemians Praha 1905 vs. KS Cracovia. Atmosféra byla výborná. Utkání navštívilo cca 400 diváků. Děti si užily utkání a také autogramiádu s Davidem Puškáčem, který nastřílel v poslední ligové sezoně 11 branek v první lize.

Po utkání dostaly děti volno, opět se rozběhly s míči. Trenér Tomáš prohrál v soutěži o Kofoly, takže asi nebude dobře spát :-)

Fotogalerie zde: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/FKST_2022_10._rocnik_-_2._den_02.07.2022/

1. den Pátek 01.07.2022

V pátek 01.07.2022 jsme za polojasného počasí zahájili jubilejní 10. ročník fotbalového KEMPU Standy TECLA. Nálada byla skvělá a při příjezdu bylo vidět spoustu úsměvů.

Po 14 hodině byl KEMP zahájen slavnostním ceremoniálem, ve kterém jsme si užili slavobrány pro všechny členy realizačního týmu. Díky Vám všem za velký potlesk pro každého. Při skvělé atmoseféře byli představeni všichni, kteří se na KEMPU o děti starají. Na KEMP se dostavilo celkem 47. dětí! Všichni jsme si společně prošli pravidla a řád KEMPU a mohlo se jít trénovat.

Kluci a holky absolvovali úvodní seznamovací tréninkovou jednotku. Nejstarší skupinka pod vedením Sváti šla hned od úvodu společně. Ostatní absolvovali nejprve společnou úvodní část. Po této části, ve které jsme aktivovali naše těla a ve které nebylo nouze o krásné kličky a změny směru se chlapci a děvčata rozdělili do tří skupinek. Nejmladší se přesnuli k trenérovi Marcelovi. Další skupinka k trenérce Hance a poslední skupinku si vzal na starosti trenér Tomáš. Všechn tři skupinky si na úvod zahráli fotbálek, abychom my trenéři "očíhli" dovednosti hráčů a hráček pro správné nastavení budoucích tréninků.

Po úvodní tréninkové jednotce jsme se všichni společně přesunuli na koupaliště, kde jsme trochu zregenerovali. Po půl 6 jsme odebrali na večeři. Vepřové plátky s bramborem zmizely z talířů bleskurychle :-) Po večeři jsme se trochu přioblékli a vyrazili jsme opět ven na volnou zábavu. Někdo si zahrál pinec, někdo stále s míčem, někdo využil pálky na další sporty, létající talíře apod. Bohužel nás v půl 9 vyhnala bouřka na naše pokoje.

Kluci a holky se pomalu osprchovali a využili deštivého počasí k pohodě :-) V sobotu nás čeká náročný den. Dvě tréninkové jednotky, návštěva koupaliště, fotbalového utkání a večer opět volná zábava.

Fotogalerie z prvního dne: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/FKST_2022_10._rocnik_-_1._den_01.07.2022/

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.