11. ročník Fotbalového KEMPU Standy TECLA

Termín 01.07.2023 - 05.07.2023

5.den FKST 2023

05.07.2023 přišel nejsmutnější den pro nás trenéry. Den, kdy náš Fotbalový KEMP Standy Tecla končí. Po snídani jsme se přesunuli na závěrečný dopolední fotbálek.

K obědu jsme si užili "kuřízek" s kaší a po přesunu zpět do areálu v Okružní ulici začalo slavnostní vyhlášení. Děti si odnesly lahve, míče, tréninkové sety a snad také spoustu zážitků z celého KEMPU.

Fotogalerie z posledního dne zde: FKST 2023 11. ročník 5.den – fotbalovykemp – album na Rajčeti (idnes.cz)

Chtěli bychom touto cestou poděkovat všem za účast a skvělý zážitek, děti byly naprosto úžasné! TAK ZASE ZA ROK!

Váš tým FKST

PS: pokud byste nám chtěli napsat krátkou recenzi, zašlete nám ji prosím na email:tomash@afchumpolec.cz, budeme rádi. Máme také nějaké ztráty a nálezy. Fotografie věcí se objeví zde na stránkách, odkaz na Facebooku a budou zaslány do Vašich emailů s instrukcemi, kde je možné si věci vyzvednout.

4.den FKST 2023

Čtvrtý den FKST 2023 byl pro spoustu dětí již kapku "na morál". Po snídaní jsme se přesunuli na dopolední tréninkové jednotky. Po obědě opět následoval polední klid. Po sdělení co se skrývá za "dietní večeří" KEMP pookřál a přesunul se na žabák, kde strávil čas do opoledního tréninku. Tréninky začaly o něco déle (16:30). Po ukončení tréninků dorazilo slíbené. Kluci a holky naplnili svá bříška skvělou pizzou, měli připravené ovoce, zeleninu, sladkým a také masem, které jsme nestihli zbaštit včera. Večerka byla posunuta na 22:15, nicméně jsou děti poměrně unavené a během chvíle budou z 90% rádi za spánek. Více v náplni tr. jednotek.

Náplně tréninkových jednotek:

Dopolední trénink byl jako již tradičně na našem kempu netradiční. Tři nejmladší skupinky se spojily dohromady a čekala je pověstná gymballová dráha. Naše dráha je dovednostní, ale také o osobní odvaze. Ihned po dráze byli všichni pochváleni. Osobní odvahou a dovednostmi se dokzázali vypořádat se všemi nástrahami. Trenéři dopadli v dráze o něco hůře :-D

Odpolední tréninková jednotka trenérky Hanky byla zaměřa na slíbený nácvik doveností, aby si každý hráč z kempu ondnesl nějakou novou kličku. Také jsme si zatančili na hudbu a poté jsme se pustili do síly a následně přešli do soutěže, kde hrál největší roli čas na střelbu, který borci určili přímo svou rychlostí prováděním balonu ve slalomu. Posledních dvacet minut si hráči vybrali činnost dle vlastního výběru.

Trenér Tomáš připravil pro svou skupinku volnější trénink. Zahráli si netradniční honičku na "safe zónu", fotbalový curling, kompenzační cvičení ve dvojcích a oblíbenou hlavičkovanou a břevínka.

Trenér Marcel dopoledne připravil dohrávání situací uvnitř šestnácky a přihrávková cvičení. Poté se hráči přesunuli k gymbalové dráze, kde fandili, zapojili se s mladšími a také si dráhu proběhli. Odpoledne si skupinka mohla vybrat cvičení, která je nejvíce bavila za celý kemp. Zvolili "holandská baga" a akrobatickou střelbu.

Fotogalerie z dnešního dne: FKST 2023 11. ročník 4.den – fotbalovykemp – album na Rajčeti (idnes.cz)

3.den FKST 2023

Třetí den FKST 2023 je za námi. Dopoledne jsme absolvovali další tréninkové jednotky, které ubraly dětem další síly. Po trénincích následoval oběd a polední klid, ve kterém kluci a holky nabrali energii na odpolední fázi. Odpolední tréninky probíhaly od 15:00 a byly opět velmi pestré. Naši svěřenci si po trénincích dali melouna a přešli na koupaliště, kde si užili regenerace. Od 18:00 probíhala grilovačka, kterou připravil realizační tým a volná zábava.

Náplně tréninkových jednotek:

Skupinka trenérky Hanky se dopoledne zaměřila na drill v obchazení "Ramose" ve čtyřech skupinkách, piškvorky a drilové obcházení se plynule přeneslo do herní činnosti. Odpolední část navazovala na dopolední obcházení se zaměřením na klamavý pohyb a následný pohyb bez míče. Nakonec si skupinka užila soutěže s gymbally.

Trenér Tomáš dopoledne připravil pro svou skupinku střelecký trénink, ve kterém jsme se učili přebírat míč v různých pozicích a zároveň jsme v rámci cvičení šli do osobních soubojů, kliček a přepínání. Odpoledne jsme se věnovali bagovkám, síle a intervalové hře.

Skupinka trenéra Dušana - dopoledne rychlostní cvičení a souboje 1V1 ve směru na branku. V odpolední tr. jednotce se hráči zaměřili na obcházení soupeře se zakončením.

Skupinka trenéra Marcela dopoledne předvedla "holandská baga" a intervalové hry. Odpoledne se zaměřili na rychlostní cvičení, piškvorky a střelbu.

Fotogalerie z dnešního dne: FKST 2023 11. ročník 3.den – fotbalovykemp – album na Rajčeti (idnes.cz)

2.den FKST 2023

Druhý den nás přivítalo polojasno a větrno. V 8:00 jsme vyrazili na snídani. V 9:30 jsme absolvovali první tréninkové jednotky. Následoval oběd, polední klid a od 15:30 nás čekaly další tréninkové dávky. Poté jsme se přesunuli na koupaliště, večeři a večerní program. Chlapci a děvčata nyní koukají na fotbal Francie x Ukrajina.

Náplně tréninkových jednotek:

Skupinka trenérky Hanky měla náročnou dopolední tréninkovou jednotku. V úvodní části jsme se zaměřili na vedení balonu a techniku ovládání míče, učili jsme se kličky a poté jsme přešli do hry na přepínání, ve které borci ukázali své dovednosti. Ani v odpolední části si však v tréninku neměl čas nikdo odpočinout, protože jsme přešli na koordinaci, sílu, bagovky a následně souboje se střelbou. Za odměnu si mohli v závěru tréninku borci zahrát na krále střelců.

Skupinka trenéra Tomáše dopoledne absolvovala tr. jednotku s gymbaly, kde zapapojeli sílu, koordianci a také fotbalové umění jen s trochu většímy míči :-). Odpoledne byl připraven krátký dovednostní drill a hry 1V1, 2V2, 3V3 a různé varianty prolínání a přepínání.

Skupinka trenéra Dušana absolvovala "střelecké dopoledne" (různé formy střelby - převzetí, hra hlavou, akrobatická střelba apod.). Odpoledne následovali měnší formy her 2V2, 3V3 a větší forma hry.

Skupinka ttenéra Marcela měla na programu střelecký den a to jak uvnitř pokutového území tak i mimo něj. V úvodech obou tr. jednotek se objevili bagové hry.

Fotogalerie z dnešního dne: FKST 2023 11. ročník 2.den – fotbalovykemp – album na Rajčeti (idnes.cz)

1.den FKST 2023

Dnes jsme zahájili již 11. ročník Fotbalového KEMPU Standy Tecla. Všechny účastníky jsme přivítali v hotelu Na Plovárně a po ubytování jsme se přesunuli na slavnostní zahájení na stadionu. Kempu se účastní celkem 55 dětí, které byly rozděleny do 4 skupin.

Nejstarší skupinka tento rok trénuje pod trenérem Marcelem. Ten si pro hráče připravil seznamovací soutěže, bagovky a poté přešli do hry.

Další skupinka pod vedením trenéra Dušana se věnovala akční aktivaci těla v poznávání jejich skupinky a poté také šli hrát.

Třetí skupinka pod trenérem Tomášem měla náplň stejnou, jako ostatní - aktivace, soutěže a hra.

Skupinka trenérky Hanky měla za cíl především poznávání hráčů mezi sebou. Děti měly za úkol si najít pokaždé hráče do dvojice nebo do týmu, se kterým nezná.

Po tréninku jsme se přesunuli na koupaliště, kde jsme mírně zregenerovali a čekala nás večeře. Po večeři (Vepřový plátek, brambor) jsme přešli opět na stadion. Skupinka trenéra Tomáše sehrála nohejbálkový turnaj. Skupinka trenérky Hanky stmelovala kolektiv ve "slepecké dráze" čímž navázali na pozvání se mezi sebou. Ostatní se věnovali aktivitám s míčem a spikeballu.

Fotogalerie z dnešního dne: FKST 2023 11. ročník 1.den – fotbalovykemp – album na Rajčeti (idnes.cz)

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.