7. ročník Fotbalového KEMPU Standy TECLA

se konal v termínu

sobota 29.06.2019 až středa 03.07.2019

5. Den (FINAL DAY) Fotbalového KEMPU Standy TECLA 2019 (středa 03.07.2019)

7. ročník Fotbalového KEMPU Standy TECLA je ukončen. Tak jako každý ročník a jeho poslední den, je pro nás, tak trošku více smutný. Loučit se s tak výbornou partou kluků je pro nás všechny hodně těžký a opět zamačkáváme slzu. Na druhou stranu jsme šťastní, že se to většině moc líbilo, tedy co zatím máme ohlasy, uvidíme, jestli přijde nějaká připomínka. Budeme rádi za cokoliv, jakoukoliv připomínku, návrh na zlepšení, vylepšejí....i na výtky jsme připravený. Jsme otevření všemu.

Poslední den kluci trávili dopoledním tréninkem, tedy už se nejednalo o trénink, ale o závěrečný turnajový fotbálek, kde vítězem jsou všichni. Po fotbalovém turnájku se kluci osprchovali a následoval přesun na penzion, kde si kluci balili všechny svoje věci a připravili se pak na odjezd do svých domovů. Mluvili jsme s paní z penzionu a překvapivě pro všechny, v letošním roce zaím žádné ztráty a nálezy, uvidíme ještě pak po úklidu všech pokojů. Pokud něco najdeme, pošleme a bude možnost vyzvednutí v Humpolci. K obědu byl tradičně zdravý řízek s bramborovu kaší, viděl jsem frontu na přidání, jako za celý kemp ne. Ale řízků moc již na přidání nebylo, tak se přidávala kaše a dělené řizečky.

Po odědě následoval přesun na fotbalové hřiště, kde došlo k závěrečnému předání certifikátu a kluci si odnesli nějaké dárky (dresový komplet, fotbalový míč, láhev na pití). Ceny předávali trenéři, asistenti, holčičí dozor a bývalý ligový hráč Vašek Koloušek, který s námi trávil celé dopoledne.

Po ukončení, kterého se zúčastnila i většina rodičů, došlo k předání jejich ratolestí a následoval odjez ke svým domovům. Počet 48 kluků zůstal i po skončeí kempu, nikdo se neztratil, to jsme moc rádi a věřím, že rodiče také.

Pokud nám chcete napsat nějakou recenzi, tak zde můžete:  https://www.fotbalovykemp.cz/inpage/recenze/

Případně na https://www.facebook.com/pg/fotbalovykemp.cz/reviews/?ref=page_internal

Všem přejeme krásné prázdniny a těšíme se někdy příště nashledanou.

TÝM Fotbalového KEMPU Standy TECLA DĚKUJEM VŠEM ZA ÚČAST A PODPORU

Standa Tecl, Jarda, Marcel, Tomáš, Sváťa, Miloš, Hanka, Světlana, Nicola, Lucka, Vašek, Ondra, Dan, Vojta, Michal, Martin, Adam

FOTO (final day): https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/5._den_streda_03.07.2019_-_FINAL_DAY_Fotbalovy_KEMP_Standy_TECLA_2019/

4. Den Fotbalového KEMPU Standy TECLA 2019 (úterý 02.07.2019)

...tak copak napsat k dnešnímu dni.....řekl bych, že byl opět vydařený....dopoledne proběhla jedna tréninková jednotka na travnaté ploše, fotografie jste určitě už viděli (níže v odkazu). Tréninková jednotka pod vedením zkušených trenérů je vždy zajímavá a dle ohlasů od kluků i zábavná. Proběhlo i pár dotazů na večerní bojovku a najednou všichni hrdinové, že to bylo super a že se vůbec nebáli. My ale víme jak to celé bylo. Jak jsem psal, kluci vám určitě budou vyprávět. Po tréninku a před obědem se šlo do areálu bazénu a proběhla koupačka a taky i houpačka. Následoval oběd a popolední klid......

Po poledním klidu, no popravdě si popolední klid představujeme jinak, se vyrazilo na pochod - směr zřícenina Orlík a vyhlídková věž. Cesta do kopce trvala asi tak hodinu a půl a všichni to zvládli na jedničku, i když pár průpovídek proběhlo....ale to určitě rodiče znáte. Ti zkušení a i Ti nejmladší vyšplhali na vyhlídkovou věž, jen opět trenér Jarda, toho tam prostě nedostaneme, již několik let odolává. Třeba tam někdyy taky vyšplhá.

Návrat z Orlíku probíhal velmi zajímavě, lezlo a prolézalo se všude, kde to šlo, na fotkách zaznamenáno. Opět můžeme konstatovat, všichni přežili a jsou zdraví a plní sil.

Po návratu opět bazénové koupání a pak večeře, dneska byla výborná.

Po večeři se varazilo na organizované - dnes neorganizované aktivity do areálu koupaliště. Bylo zajímavě kluky sledovat, jak si vše dokázali zorganizovat sami. Jsou všichni moc šikovní.

Teď už jsou všichni na pokojích a snaží se po dnešním náročném dnu usnout. My už taky půjdeme spát a těšíme se na zítřejší den. Tedy ani moc netešíme, protože je to den poslední....ach jo

FOTO dopoledne: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/4._den_utery_02.07.2019_-_dopoledne_Fotbalovy_KEMP_Standy_TECLA_2019/

FOTO odpoledne: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/4._den_utery_02.07.2019_-_odpoledne_Fotbalovy_KEMP_Standy_TECLA_2019/

3. Den Fotbalového KEMPU Standy TECLA 2019 (pondělí 01.07.2019)

Pokračujeme třetím dnem Fotbalového KEMPU Standy TECLA 2019. Dnešní den opět přinesl ranní velká vedra, ale z předchozího dne jsem na toto vše již byli všichni připraveni. Po snídani následovala dopolední tréninková jednotka, kterou opět kluci zvládli na výbornou. Po tréninkové jednotce jsme se všichni šli zchladit do areálu koupaliště, kde se trávil čas do oběda. A pak tak nějak přišla očekávaná bouřka, která se tady přes Vysočinu přehnala, Humpolec tedy zavalil tak hodinový déšť, tento čas kluci trávili na svých pokojích a každý si trávil volný čas podle svého, někdo ležel, někdo i odpočíval, někdo trošku zlobil, někdo si hrál…..a tak nějak ten času utekl. Po dešti utekli kluci na chvilku do areálu koupaliště , kde trávili volný čas před tréninkovou jednotkou. Odpoledne se nám tím deštěm trošku ochladilo a tak odpolední tréninková jednotka proběhla na umělé trávě a byla velmi zajímavá, trenér Marcel zapojil do tréninku i moderní hudební doprovod a kluky to moc bavilo a bylo i fajn to celé sledovat.

Už zde také počítáme lehká zranění…..odřené koleno, naražené koleno, natažený sval a naražené koleno, bolavé rameno, naražený prst, bolest břicha, bolest hlavy…….Všechny rodiče můžeme uklidnit, že se nejedná o závažná zranění a kluci jsou mimo ohrožení života. Všechny vám vrátíme v celku.

Po tréninku a po sprše na hřišti se vyrazilo na večeři. A tak jak to bývá u nás zvykem, po večeři do areálu koupaliště na organizované aktivity, holky klukům vymyslely zajímavé hry a při pohledu z balkónu si to všichni užívali.

Dnes večer jsme kluky poslaly spát o půl desáté a některým se to už zdálo divné a čekali, že se možná v noci něco bude dít. A ono se fakt dělo, před jedenáctou hodinou jsme začali jednotlivé pokoje budit a začala nám noční hra. Zajímavé bylo sledovat, jak to zvládají, strašidla byla na svých místech a začalo se…………..více vám pak asi řeknou kluci sami, zážitků mají dostatek.

Pro všechny rodiče informace, nikdo neutrpěl šok, všichni se vrátili a šli v poklidu spát, tedy podle poslechu, někteří hodně pozdě. Ráno bude moudřejší večera.

FOTO dopoledne: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/3._den_pondeli_01.07.2019_-_dopoledne_Fotbalovy_KEMP_Standy_TECLA_2019/

FOTO odpoledne: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/3._den_pondeli_01.07.2019_-_odpoledne_Fotbalovy_KEMP_Standy_TECLA_2019/

2. Den Fotbalového KEMPU Standy TECLA 2019 (neděle 30.6.2019)

Zdravím z druhého dne Fotbalového KEMPU Standy TECLA 2019. Druhý den se z většiny času odehrával v areálu koupaliště, obrovská vedra snad ani nijak jinak trávit nejde, nežli u vody nebo přímo i ve vodě.

Ráno jsme vyrazili spočítat na jednotlivé pokoje kluky a byli všichni a na svých místech (proč o tom píšu - v loňském roce se nám stala taková věc, že v noci jsme objevili jeden úplně prázdný pokoj, bez kluků, matrací a peřin, následovala pátrací akce a kluci byli objeveni v jiném pokoji, že chtěli být s dalšími kamaráda). Tak letos se nám zatím nic takového nestalo. Zahájili jsme společnou snídaní, po snídani následoval přesun do fotbalového areálu, kde proběhla tréninková jednotka na travnaté ploše (oproti plánu na UT), opravdu to teplo už ráno bylo velké, po tréninkové jednotce následoval přesun do areálu bazénu, kde se trávil zbývající čas do oběda. Následoval oběd, ani už nevíme co bylo, ale bylo to dobré. Po obědě opět přesun do areálu bazénu. PŘED TÍMTO VŠÍM SE KLUCI ŘÁDNĚ NAMAZALI, I TI NEJMENŠÍ, kdo to nezvládl sám, pomohli mu kamarádi a případně naše dozorovací holky.

Odpoledne jsem tréninkovou jednotku zrušili (opravdu bylo obrovské vedro), a trenér Marcel vymyslel postavení Fotbal Golfových jamek a kluci po skupinkách chodili do fotbalového areálu si zahrát FotbalGolf a kupodivu našeho, jim to šlo a dařilo se jim, porazili i trenéra Jardu, který z prohry nemohl celou noc spát. Ten kdo zrovna nehrál FotbalGolf, tak byl u bazénu. Před večeří došlo opět k součtu kluků a nikdo nechyběl, úspěch oproti prvnímu dni.

Po večeři jsme se vrátili zpět do areálu bazénu, kde probíhali organizované aktivity a od 20,45 hodin mohli kluci sledovat fotbalové utkání na projekci – finále ME U21 mezi Španělskem a Německem, velmi zajímavé utkání.

Po skončení fotbalu následovala večerka. Po druhém dni všichni usnuli velmi rychle.

Už se těšíme na další den.

Druhý den Fotbalového KEMPU Standy TECLA ...................... foto z dnešního dne

FOTO dopoledne: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/2._den_nedele_30.6.2019_-_dopoledne_Fotbalovy_KEMP_Standy_TECLA_2019

FOTO odpoledne: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/2._den_nedele_30.6.2019_-_odpoledne_Fotbalovy_KEMP_Standy_TECLA_2019

1. Den Fotbalového KEMPU Standy TECLA 2019 (sobota 29.6.2019)

Dobrý den všem, tak nějak dnes byl zahájen již 7. ročník Fotbalového KEMPU Standy TECLA a říkáme si tady večer, jak je možný, že již sedm let tento kemp funguje. A osobně bych řekl, že je to hlavně vždy skvělou partou účastníků kempu, kteří jsou velmi vzorní, hodní a poslouchají každého pokynu trenérů a dámského dozoru. Tímto bych chtěl všem poděkovat za super přístup, samozřejmě uvidíme, jak budou dny pokračovat a jak kemp bude probíhat, ale vidím to tak, že to opět bude supr kemp a všichni si to užijí a odnesou si mnoho zážitků. Kemp jsme zahájili krátkým proslovem k rodičům a klukům, počítali jsem, že tu máme  48 kluků a jak jsem říkal, snad se nám povede jich opět vrátit 48.Už po skončení dnešního koupání nám 4 kluci chyběli, ale našli jsme je a jsou v pořádku. Dnes proběhla jedna odpolední tréninková jednotka, kde kluci byli rozřaženi do čtyř skupin a takto absolvují tréninkové jednotky. Trenéři a asistenti se o kluky postarali a všichni si vyzkoušeli mnoho zajímavých cvičení. Po tréninkové jednotce následoval přesun na hotel a pak šup na koupaliště, kde kluci strávili tak hodinu a půl, po koupališti se šlo na večeři. Překvapení všech, kluci snědli skoro všechno, nic moc nezbylo, a to si trenér Marcel chystal, že bude dojídat maso, ale nic moc na něj nezbylo. Po večeři se vrazilo do areálu koupaliště, kde probíhaly organizované aktivity, na fotkách uvidíte co se tam dělo, byla fakt sranda. No a máme 22 hodinu a klucí jsou již na pokojích a chystají se ke spánku………my ale víme, že někteří usnout o trošku déle, tak jak to bývá každý rok. Hlídky máme připravené a neunikne ani myš.

Za dnešní odpoledne zaslouží všichni pochvalu. Těšíme se na ráno….budíček v 7,30 hodin. Trošku jsme změnily nedělní program, má být opravdu teplo. Dopolední tréninková jednotka bude v 9 hodin a odpolední pak až v 17 hodin, mezi tím koupaliště…..Krásný den přejeme všem.

FOTO: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/1._den_sobota_29.6.2019_Fotbalovy_KEMP_Standy_TECLA_2019/

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.