9. ročník Fotbalového KEMPU Standy TECLA

II.turnus

čtvrtek 01.07.2021 až pondělí 05.07.2021

5. den 05.07.2021

Závěrečný den fotbalového KEMPU Standy TECLA 2021 je tu. Druhý turnus ráno naposledy společně posnídal. Pak jsme se s borci přesunuli na hřiště, kde je čekal fotbalový turnájek. Nejmladší skupinka pod vedením trenérky Hanky hrála vlastní turnaj, ve kterém se nehrálo na body, ale na počet vstřelených branek. Trenérka se snažila hru oživit tak, aby se stále co nejvíce útočilo a byly vidět na posledním tréninku krásné kličky a branky. Další tři skupiny se spojily v jednu velkou, ze které se hráči rozdělili na týmy. Účelem (i u nejmladších) bylo rozdělit hráče tak, aby nehráli se svým kamarádem, ale museli spolupracovat s ostatními. Turnájek byl velmi vyhecovaný. Každý tým měl svého mentora, který se snažil hnát své mužstvo k co nejlepšímu výkonu. I přes ostré souboje byl turnaj fair play a za to patří klukům velké poděkování. Po tréninku nám byl odměnou řízek s kaší. Kluci už měli zabaleno, takže se ihned po obědě opět vrátili na hřiště. Na všech (i trenérech) již byla vidět velká únava. Všichni jsme se však museli semknout a poslední síly vynaložit na vystoupení pro rodiče. Tímto bychom Vám rodičům chtěli velmi poděkovat za důvěru do našeho KEMPU vloženou a doufáme, že kluci ještě dnes o našem fotbalovém kempu vypráví. Závěrem bychom chtěli klukům strašně moc poděkovat za energii, úsměv a elán, se kterým čas s námi trávili. Děkujeme také celému realizačnímu týmu, který byl jako každý rok naprosto úžasný. Dále vítáme Víťu Kubu v našem klubu legend. Těšíme se na Vás i následující ročník a pokud budete chtít, napište nám krátkou recenzi na e-mail afchumpolec@seznam.cz.

Ztráty a názely: na poslední fotce v galerii naleznete věci, které jsme našli. Kontaktovat náš můžete na tel. 721830549, pokud nějakou ze svých věcí poznáte.

Video za záverečného tance zde: https://www.youtube.com/watch?v=onkm178ldmQ

Galerie z posledního dne zde: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/9.rocnik_II.Turnus_05.07.2021_paty_den/

PS: Video z krátkého tance na závěr brzy naleznete na YouTube, sledujte náš facebook

4. den 04.07.2021

Včera po večerce nám borci unavení padli do postelí a velká většina okamžitě usnula. Ale ze sna je přerušil dozor, když je vzbudil, aby si šli projít stezku odvahy. Někteří vyšli odvážně, jiní s respektem. Ale všichni si stezku nakonec prošli a v pořádku se vrátili zpátky do hotelu. Na ranním tréninku se již u starších borců začala projevovat únava, na druhou stranu ti nejmenší se opět vyhecovali a trénink odjezdili. Úvodní část měli všichni společnou, když si zahráli hru na „bacily“ a potom zkusili cvičit sestavu s balónem na hudbu. Jelikož nám konečně vykouklo sluníčko a začalo hřát, tak jsme se domluvili společně se všemi, že strávíme odpolední část na koupališti Žabák. Tam se kluci mohli dostatečně vydovádět v bazénu, na beach volejbalu, ping – pongu apod. Každý zvolil zábavu podle svého uvážení. Na pátou hodinu jsme se přesunuli zpět do fotbalového areálu. Tam nás čekalo velkolepé grilování, do toho se pustil trenér Marcel za pomoci asistenta Ondry. Všichni jsme se nabaštili do sytosti. Borci si v průběhu večera mohli vybrat zábavu. Někdo se pustil do turnaje ve Fifě na Xboxu a mezitím mastili na hřišti jak jinak než fotbal a činnosti s ním spojené. Nyní se chystáme všichni do postelí, tak snad nás v noci nikdo nebude budit? :-)

Galerie zde: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/9._rocnik_II._Turnus_04.07.2021_ctvrty_den/

3. den 03.07.201

Dnešní dopolední tréninkové jednotky proběhly ještě v zamračeném počasí. Postupně ale začalo sluníčko vykukovat a zpříjemnilo nám den. Dopolední část se u nejmenších odehrávala v duchu soubojů 1v1 + střelba. Skupina trenéra Marcela se zaměřila na hry zaměřené na orientaci v prostoru. Nejstarší skupina si opět zahrála na více branek s přechodovou fází a hodně si zastříleli. U trenéra Tomáše šli borci do hry 1v1 a do reakční rychlosti na barvy. Po obědě jsme chvátali na hřiště z důvodu přípravy na zápas Česko – Dánsko. Úvodní část tréninku se spojila skupina trenérky Hanky a tým trenéra Tomáše. Zkusili si tancování s míčem na hudbu. Za tuto část musíme kluky pochválit, moc jim to šlo a byla vidět spolupráce starších a mladších borců. Po tomto úvodu jsme šli opět samostatně do tréninkového procesu. Nejmladší čekalo soutěžení o výhru v EURU. Soupeřili do posledních sil a nakonec si všichni zazpívali hymnu. Druhá skupina trenéra Marcela hrála překrývací hry. U Tomáše proběhla slíbená hra. Nejstarší borci potrénovali v rámci střelby a hry na více branek. Po večeři holky nalíčily naše borce do barev ČR a šlo se fandit. Kdo chtěl, díval se v našem připraveném kině, kdo ne, mohl si zvolit jiné aktivity. Za odměnu dnes všichni dostali bonusovou večeři v podobě HOT DOGŮ připravenou od trenérů. Nyní se všichni chystáme do postelí.....Možná ještě NÉ???!!! :-)

Fotogalerie zde: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/9.rocnik_II.Turnus_03.07.2021_treti_den/

2. den 02.07.201

Druhý den fotbalového KEMPU nás přivítala zamračená obloha. Zašli jsme si na společnou snídani a po ní jsme přešli na dopolední tréninkovou jednotku, která začala v 9:15 a naštěstí proběhla bez deště. Tréninky byly ve všech skupinkách velmi pestré. U trenérky Hanky se pobavili jak děti, tak dospělí, když je čekala soutěž spojená s gymbaly. U trenéra Marcela se skupinka dopoledne zaměřila na souboje 1v1 a rychlostní cvičení. U trenéra Tomáše se dopolední jednotka odehrávala v duchu střelby. Trenér Sváťa pro své svěřence připravil hry na více branek se zaměřením na těžiště hry. Poté jsme přešli na oběd a chvíli jsme si užili odpoledního klidu. Až na to, že borci stále nejsou dost unavení a vyhledávají různé aktivity. Proto jsme jako trenéři rozhodli, že půjdeme trénovat za každého počasí. Vyplatilo se. Počasí nám sice moc nepřálo i přesto jsme si tréninky všichni užili a pršelo pouze posledních 20 minut. Kluky jsme promoklé nahnali rychle do sprch na hotelu. Sami si zvolili další zábavu. Zítra snad bude počasí o něco lepší, abychom si užili dvě tréninkové jednotky a volnočasové aktivy v areálu hřiště. Samozřejmě nesmíme zapomenout na promítání utkání Česko vs. Dánsko, při kterém budou mít kluci malé překvapení.

Fotogalerie zde: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/9.rocnik_II.Turnus_02.07.2021_druhy_den/

1. den 01.07.2021

Tak jsme dnes zahájili druhý turnus. Tentokrát však s větším počtem dětí a to 36. Všichni najeli na ubytovnu mezi jednou a druhou hodinou. Máme tu známe tváře. Ti šli suverénně na jistotu většinou i do pokojů bez doprovodu rodičů. Ale jsme moc rádi, že jsme mohli přivítat i nováčky a doufáme, že se jim tu bude líbit. První trénink začal o půl 3. Borci byli rozděleni do čtyř skupin. Nejstarší si vzal na starost trenér Veroněk, ti si šli hned na úvodní část samostatně. A zbytek hráčů si rozdělili trenéři Marcel Belšan, Tomáš Hlubuček a Hanka Štrosová, která má nejmladší věkovou kategorii. Jejich úvodní část byla společná a to hraní s „mlátičkou“ i s trenéry. Samozřejmě název klame, ale nikoho nic nebolelo :-) Naopak byl vidět i slyšet od všech smích. Po této části si již kluky trenéři rozebrali a začali samostatnou tréninkovou jednotku. Snažili jsme se zjistit dovednosti hráčů, abychom následné tréninky mohli navázat. Kluci si tréninky užili a bylo vidět, že mají spoustu energie a elánu. Uvidíme, jak na tom budou následující dny :-) Po večeři jsme se spolu přesunuli opět do fotbalového areálu, kde se mohli kluci ještě dál vybouřit. Někdo si šel zahrát nohejbal, někdo badbinton a jiní se prostě jen tak rozeběhli s balónem po hřišti a „pražili“ na brány, neb fotbalu není nikdy dost! Počasí nás vyhnalo na večerku ve čvtr na 10. zpátky na ubytovnu. Teď se kluci chystají do pelechů.

Fotogalerie zde: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/9.rocnik_II.Turnus_1.7.2021_1_den/

I.turnus

sobota 26.06.2021 až středa 30.06.2021

5. den 30.06.2021

Poslední den KEMPU - prvního turnusu. Pro nás trenéry ten nejsmutnější den. Ráno jsme odstartovali snídaní a poté se přesnuli na poslední tréninkovou jednotku. V této tréninkové jednotce jsme připravili turnaj pro čtyřčlená družstva ve hře na 4 branky. Každý tým dostal svého mentora (trenéra). Všichni trenéři a hráči turnaj emotivně prožívali. Nikdo nechtěl prohrát. K vidění tak byly krásné fotbalové momenty, skvělé kličky, krásné branky, zklamání i radost. Turnaj skončil a všichni jsme si vzájemně plácli, zatleskali si a poté se už přesnuli na oběd. Po obědě jsme se vydali na slavnostní ukončení. Všem se omlouváme za naše pochroumané hlasivky, asi nám pravděpodobně nebylo tolik rozumět. Prvně nás trochu mrzí, že se nemohl dostavit Standa Tecl osobně, bohužel je s svým týmem na soustředění v Rakousku. Všechny kluky moc pozdravuje a těší se, že je snad potká osobně na dalším KEMPU příští rok. Tímto bychom chtěli Vám kluci a rodiče poděkovat za tento KEMP. Kemp byl sice menší počtem, ale o to krásnější rodinnou atmosférou, za kterou Vám všem strašně moc děkujeme. Věříme, že je pro Vaše děti náš fotbalový kemp skvělým odstartováním letních prázdnin. Ještě jednou KLUCI, RODIČE - DĚKUJEME !!

Trenérský štáb se po vyhlášení odebral snad k zaslouženému půldennímu odpočinku a těší se na další turnus.

Galerie z poslední dne: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/9.rocnik_I.Turnus_30.6.2021_5._den/

4. den 29.06.2021

Čtvrtý den jsme zahájili jak jinak než s úsměvem. Kluci posnídali a trenéři nachystali tréninkové jednotky. Během snídaně proběhlo vyhlášení fotbalgolfu. Dopoledne trenér Tomáš připravil klukům tréninkovou jendotku s gymnastickými míči a byla to opravdu zábava až do konce. Borci se pak přesunuli na oběd a sami si řekli, že by chtěli hodinku odpočívat na pokojích. Po odpočinku jsme se vydali na koupaliště. Trenér Marcel prohrál v pinčesu s Jakubem, který si jako výhru vybral, že povede odpolední tréninkovou jednotku jako trenér. Trénink se mu moc povedl, chválíme. Po odpolední tréninkové jednotce se kluci došli osprchovat a po jejich přichodu začalo grilování a dohrál se turnaj FIFA21. Bohužel nám večer trochu pokazilo počasí. Včas jsme stihli dojít na pokoje a světelné ródeo na obloze jsme sledovali v bezpečí našich pokojů. Bohužel vypadl internet, a tak jsme měli problém s nahráním fotek. Nyní je galerie připravena a videa se stále ještě nahrávají.

Galerie z dnešního dne: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/9.rocnik_I.Turnus_29.6._ctvrty_den/

3. den 28.06.2021

Den třetí......Když jsme dnes přišli do pokojů......někteří ještě tvrdě spali. Říkali jsme si, jaká asi bude morálka na dnešní snídani a tréninku. Ikdyž to vypadalo, že kluci dnes postrádají energii, snídani už absolovovali s úsmevěm a chutí jít opět na hřiště. Počasí nás sluníčkem a vedrem trochu potrápilo a tak jsme dnes zvolili změnu programu. Kluci dnes zvládli dopolední tréninkovou jednotku, která se nazývala "střelecká". Kluci trénovali v jedné velké skupině pod trenérem Marcelem. Ten pro kluky připravil společný úvod a následně všechny hráče rozdělil na dvě skupinky a šlo se do zakončení. Viděli jsme v některých chvílích nádherné branky, borci s úsměvem a radostí z gólů opět ožili. Trenéři a asistetni byli zapojení do všech aktivit a cvičení, tím se kluci řádně vyhecovali. Po dopoledním tréninku kluci přešli na oběd, následovala zmrzka a celé horké odpoledne jsme strávili na koupališti Žabák, kde kluci řádně zregenerovali a užili si jiných sportů. Následovala večeře a od trénérů byl připraven večer fotbalgolf po celém našem areálu. Dále se rozehrál turnaj Playstation ve hře FIFA21. Zítra čekají hráče tuhé boje o přední příčky v tomto turnaji nejoblíbenější sportovní počítačové hry na světě. Horkým favoritem je však trenér Tomáš, který klukům nedá nic zadarmo. Stále se však soustředíme na svět reálný, ne ten virtuální. Máme 22:00 a kluci se uchylují ke spánku a zítra je čeká další program...........

Galerie z dnešního dne zde: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/9.rocnik_I.Turnus_28.6._treti_den/

2. den 27.06.2021

Dnešní den jsme zahájili budíčkem v 7:30. Kluci si dali snídani dle své libosti a v 9:00 jsme začali dopolední trénink na hřišti. Starší skupina se vrátila o několik let zpět, když si zkusili tréninkovou jednotku fotbalové školičky pod vedením trenérky Hanky. Kluci si mysleli, že trénink nebude tak kondičně náročný, ale opak byl pravdou. Kluci k tréninku přistoupili s maximálním nasazením a všechny hry a soutěže si neskutečně užili. Trenérka Hanka všechny kluky chválí za přístup a nasazení, se kterým borci trénink odmakali. Na konci tréninku padli vyčerpáním, ale s úsměvem. Mladší skupinka si dnes zahrála aktivní bago, hry na několik branek v prostoru a soutěžili. Nakonec je čekala odměna v podobě fotbalu s trenéry. Byl to vyhecovaný mač. Po obědě jsme navštívili koupaliště Žabák, kde děti zregenerovaly a přesunuly se na odpolední tréninkové jednotky, které měly patřičný náboj. Večer na kluky čekalo EURO a zápas promítaný na plátně a jako bonus, trenéry uvařený "HOT DOG". Nyní se kluci rozprostřeli po areálu a každý si vybral činnost, dle svého výběru. Někdo nemá fotbalu stále dost, někteří uvítali odpočinek v podobě jiných míčových sportů.

Galerie zde: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/9._rocnik_I.Turnus_27.6._druhy_den

1. den 26.06.2021

Dnes jsme zahájili první turnus fotbalového KEMPU Standy TECLA v roce 2021 za slunečného počasí a ve skvělé náladě. Kluci dnes absolvovali zajímavý trénink, ve kterém byli rozděleni do dvou skupin. Náplň tréninku byla pestrá. Nechyběly souboje 1v1, spousta soutěží, hra a na závěr opět souteže. Úsměv byl vidět na každém. Kluci se po tréninku přemístili na večeři, kde si naplnili svá bříška a přešli zpět do areálu, kde byla připravena volnočasová aktivita. Někteří si zahráli badminton s trenéry, jiní hráli nohejbal. Kolem půl 10. kluci přešli na pokoje a začali svou pouť EUREM a následně spánkem. Zítra nás čekají dva tréninky, společné aktivity a v podvečer společně spojíme hlasivky a pomůžeme naší reprezentaci k vítězství nad Nizozemskem.

Fotky zde: https://fotbalovykemp.rajce.idnes.cz/9.rocnik_I.Turnus_26.6._prvni_den/

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.